måndag 5 september 2011

Mitt namn är Hanna och jag är en listoholic

Om jag inte missminner mig har jag gjort den här listan förut, någon gång för längesen. Nu tänker jag göra den igen, sådetså!

4 jobs I've had in my life:
Kvalitetssäkrare
Laboratorieingenjör
Flygplansstädare
Kallskänka

4 movies I can watch over and over:
Kalle och chokladfabriken
Sagan om ringen
Love actually
Livet är underbart

4 cities I've lived in:
Uppsala
Södertälje
Förorten
Älskade vischan

4 tv show I love to watch:
Criminal minds
Morden i Midsomer
In treatment
Big bang theory

4 places I've been on vacation:
Nya Zeeland
Rom
Peking
De jämtländska skogarna

4 websites you visit daily:
Talk nerdy to me
Facebook
King.com
Ancestry.se

4 of your favourite foods:
Mormors köttfärspaj
Tzatziki
Mina hemgjorda fetaostbiffar
Mammas getostlasagne

4 schools you've attended:
Landsortsskolan
Centralskolan
Uppsala universitet
Högskolan i Gävle

4 things in your room:
En skön säng
Gammelmorfars kista
Den illröda hyllan
Min ovärderliga mörkläggningsgardin

4 books you're loning to read:
Fågeln som vrider upp världen - Haruki Murakami
The Sandman, Dream country - Neil Gaiman

Metro 2034 - Dmitrij Gluchovskij
Sommarboken - Tove Jansson

4 places I'd rather be right now:
Hemma i hammocken
I någons varma famn
SF-bokhandeln
På spa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar