tisdag 23 augusti 2011

Aktuellt på Queen Road

En liten enkät om läget just nu.

Den engelska: Det kastas blickar på fortsättningen av Raymond E. Feist's Riftwar saga. Kanske blir det en fantasyhöst?

Vid sängen: På sängbordet ligger Parfymen av Patrick Süskind, en trave korsordstidningar, ett anteckningsblock samt en penna. Allt för att jag ska kunna avsluta dagen på det sätt som känns bäst.

I väskan: Jag är trogen Parfymen.

På toaletten: I ett tidningsställ (läs 'på tvättmaskinen') ligger en trave blandade tidningar. Illustrerad vetenskap, Knasen, senaste Pandurokatalogen etc. Om jag hinner läsa? Väldigt sällan!

Läser emellanåt: Naturvetenskapliga artiklar av olika slag.

Borde börja med: The Passage av Justin Cronin har legat i bokhyllan alltför länge.

På is: Stephen Kings serie om Det mörka tornet. Kan verkligen inte förmå mig att fortsätta trots att jag bara har sista boken kvar.

Enkäten hittades på Bokhora (där man i sin tur hittat den på eh – jättemånga ställen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar