måndag 9 augusti 2010

Det där med att skriva ett första inlägg känns alltid så krystat

För att göra hela Sverige vansinnigt tänker jag säga att snart är det höst. Jag tycker de är så skönt när den heta, kvava luften blir frisk igen. Äntligen kan jag andas! Det firar jag med min sprillans nya blogg. Efter nästan 5 år med den förra känner jag att det är hög tid för lite nystart. Det passar med mina nya livs- och karriärval.


Det där lät stort! Riktigt så stort är det kanske inte. Bara nästan. I vilket fall så tror jag att det får en extra skjuts om jag kan lämna de fem senaste åren bakom mig. Det är ju faktiskt där de hör hemma. I det förgångna. Ingen idé att älta det som varit. Det är passé. No turning back, liksom! Ja – ni fattar.

Lev i nuet, fånga dagen och allt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar