lördag 15 mars 2014

Glad påsk, trevilg midsommar och god jul!

Det har gått en hel månad sedan sist! Hur gick det till? Tänk så fort tiden flyger fram när en lever i sin vårtrötta äta-jobba-sova-bubbla. Det är faktiskt inte ok! Ibland behövs en paus. Jag vet inte när jag tog en paus senast... Alltid är det något och så även denna helg, även om jag äntligen lyckats sno åt mig ett par timmar av ingenting.

Även om jag inte skrivit har jag läst. Läsningen har fått gå föra i alla lägen för att jag ska få läslusten tillbaka. Fyra böcker har jag avverkat sedan sist och listan över oskrivna recensioner växer. Det känns bra! Jag har läst ur den befintliga högen, även om jag bara råkade köpa en bok på ICA Maxis rea. Den kostade ju ynka 29 kronor och det var jag värd! Det var den värd! Något av det mest gripande jag läst på länge, men mer om det en annan gång. Samtliga böcker har passat väl in i Kaosutmaningen. Det är jag mycket nöjd med och nu ska jag fira med lite skräckfilm!


2 kommentarer:

  1. Min önskan är att sätta mig ner och läsa en bok i lugn och ro. Grattis till dig som lyckats med läsningen./anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har verkligen fått planera in läsningen för att lyckas. Kan var så att jag varit tvungen att prioritera bort lite dammsugning också ;-)

      Radera