söndag 17 februari 2013

Pocketfodral

Ett av mina stora problem när jag läser pocket, är att de blir så stötta och fula. Vad kan då vara bättre än ett Pocketfodral?! Enligt O lottar ut ett vinrött sådant och tävlingen pågår fram till kl. 12 idag. Det måste vara ett gott omen att jag trillade över den så här i sista stund!

Om jag hade ett tjusigt pocketfodral skulle jag kunna läsa hela Sagan om is och eld och känna att de små sladdriga böckerna var riktigt lyxiga. Jag skulle börja med att läsa om första halvan i Kampen om järntronen. Det skulle jag minsann.

4 kommentarer:

  1. Jag tror det finns pocketfodral att köpa på Pocketshop. Det fanns förut. Jag håller med om att man behöver något slags inklädnad på pocketböcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pocketshopar finns det en hel uppsjö av på Arlanda. Jag får nog ta mig en tur dit!

      Radera
  2. tyvärr har Pocketshop inte dessa snygga av mjukt läder. Dom skulle kanske ta in om fler frågar efter dom. Dålig service tycker jag, när det finns och folk frågar efter dom. Får leta vidare på stan.

    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, typiskt. Får leta vidare då. Hojta till om du hittar!

      Radera