söndag 26 januari 2014

26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet...

Just nu har jag snöat in på soyghurt med Risentas nöt- och goji-bärmüsli. Det är barnsligt gott faktiskt och kräver absolut ingen ansträngning alls på morgonen. Jag gillar att inte behöva anstränga mig allt för mycket på morgnarna, jag är ingen morgonmänniska.

Annars har jag perioder då barnet i mig kryper fram och bara kräver att få rostad ostsmörgås och kall O'boy. Det är fullständigt onyttigt och ovuxet men kan ändå vara det bästa jag vet i frukostväg. 

Åh, så sugen jag blev!

2 kommentarer:

  1. Sjålv kör jag kaffe o en macka med bregott:)) Många muggar kaffe!/anette

    SvaraRadera
  2. Alltid mycket kaffe! Fast jag kör kaffe först efter att jag ätit frukost för annars får jag så förbaskat ont i magen :)

    SvaraRadera