söndag 12 januari 2014

12. Hepp! Dagens TV-tips


Eftersom någon på kanal 5 uppenbarligen fått en hjärnblödning och bestämt sig för att inte visa serien längre så är det kanske inte helt rätt att ge Criminal minds som TV-tips, men jag gör det ändå. Dels för att det finns bättre ställen att se TV-serier än på kanal 5 och dels för att det är en av de bästa TV-serier som finns! 

Man kan tro att det är en helt vanlig kriminalserie á la CSI men nej. Criminal minds är inte som CSI. Serien spelar mer på en psykologisk rädsla än på action. Många gånger är avsnitten riktigt läskiga och jag gillar ju läskigt! 

Vad då finns inte på riktigt? När jag blir stor ska jag gifta mig med den här mannen, så det så!
Dessutom har Criminal minds något som ingen annan kriminalserie har och det är Dr Spencer Reid. Han kan få vilken nörd-tjej som helt på fall och det gäller även även undertecknad. Den med lite schmör på!

Andra serier ni borde se är The Walking dead, Doctor Who och Miranda.

2 kommentarer: